Sverige/Åland resan!

Hej!
I söndags kom vi hem från resan:)
De va jätte bra!
Ja årk nu int skriv så jätte långt nu meen..

Söndag: Då körd vi ner till Åbo å steg på båten till Sverige
vi åkte med Silja Europa!

Måndag:Vi kom iland kl 6(svensk tid) åså börja vi kör ner mot
astridlindgrensvärld, he öppna 10 å vi kom dit liite före:)
Så börja vi gå där då, he va no kul åså va vi på sånde teatrar å allt:)
På kvällen kl6 börja vi kör mot Linköping där vi bodd på ett hotell till
Tisda!

Tisdag: Då sku vi far me Eckerö lingen till Åland:)
He to bara 1,45 så he gick gansk snabbt!

Onsdag: Var på en straand som heter Lilla Holmen, på kvällen for
vi mammas morbror och kie å mina småkusiner va å där!

Torsdag:På moron for vi till En strand som heter degersand, på kvällen for vi till mina andra småkusiner
+ nå andra som vi känner, där åt vi mat:)

Fredag: Då var vi till mammas mosters villa men di bor typ där:)
Jag Jennifer och moster for dit på vattenscooter, de va skit kul:)

Lördag: vi va å spela minigolg till äventyrsgolfen,å på kvällen va
vi ut å sprang åså va vin å ut å åt:)

Söndag: Då for vi hem em samma båt!


Kommer b'ilder en annan dag för nuu ska jag å sanna
böri gåå sov för hon e här å i mron ska vi på konstensnatt:)

Gonatt Beccaå Sanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0