Dagen Kort!

Hejsansjeisan.

Idag när jag vaknade frågade jag Mamma
hur kallt det var och då hon sa att det var -15 grader
sa jag bara -Va??
Påriktigt hur kan det bli så här kallt mittiallt
och imårgon lovar dom att det ska bli
-18 grader, så då blir det nog ingen skidtävling
i Närpes,Varberget.
Men om det blir skidtävling så är det min
första skidtävling för säsongen! Så hoppas
att det går bra, ni får håla tummarna.
Skoldagen kort-
Mo - teaterövning
Mo-teaterövning
Ma-ingen matte utan vi gjorde nånting , jag minns int.
Hi- typ 15 min, vi gick bara igenom läxan.
Gy-jomppaa
Gy-jomppaa
Hem!

Sen åt vi och skulle åka och köpa
en julklapp men vart säger jag inte
men det var stängt så jasg fick inte köpt nånting.
men nu kommer Julia snart.
Jag ska fixa min header nån dag...

Kram Becca<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0