Dålig Rebecca uppdatering...

Hejsan alla Rebeccas läsare! Förlåt för att jag (Fanny) inte har uppdaterat Rebeccas dag i Ylläs igår men jag hann inte ringa henne, så förlåt än en gång! :( Idag har jag inte fått tag på henne men hon ser väl att jag har ringt och då kan hon ju ringa upp! :) Jag gissar att hon har bla. skidat och inte haft med sig telefonen, eller vad tror ni?? Imorgon kommer hon hem (troligtvis på kvällen) så det ska bli skönt att ha henne tillbaka i skolan på måndag. :D Men om jag får höra något av Rebecca idag så uppdaterar jag då! (Gissar jag)
Ha en fin kväll!
Kram//Fanny<3


Kanske Rebecca blir som te.x Virpi Kuitonen i framtiden?? Vem vet...? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0