Eliiin.....

Hej!

Idag har jag inte gjort nåt spec. Men mitt
på dagen var jag och mamma till Prisma och pantade
flaskor sen for vi till Mysports och köpte
ett stavrör, för dom som inte vet vad dett
är så är det ett rör som man har skidstavarna i.
Vi var också till Gw gallerian och
köpte en jacka till mig, sen for vi till Citymarket
och köpt kolaformar m.m.
Då vi kom hem tittade vi på ''skidase''
Och det gick jätte Bra för Matias och Aino-Kaisa :)
Sen åt vi och jag for till Elin, där
fotade vi och spelade spel
pratade lite och var på datorn.
Nu kom jag just hem och ska väl äta
lite på samma gång jag tittar på TV
antagligen sportspegeln... ;'DD
Hittade ingen bild på jackan :(

Kram Becca<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0