Gästbloggaren!

Hejsan alla Rebeccas läsare! Jag heter Fanny och är Rebeccas kompis och det är jag som kommer att "gästblogga" eller liksom blogga nu medan Rebecca är på skidläger i Ylläs. Jag tänkte också berätta att jag har en egen blogg (om ni vill läsa) som heter: www.fannee.blogg.se. Men nu ska jag blogga lite om Rebeccas dag. Idag var hon som sagt först i skolan och sen kl.12.15 kom hennes mamma och hämtade henne från skolan och kl.13.00 bärde det av till Ylläs. :) För er som inte vet så tar det 10 timmar till Ylläs så vi får önska henne en trevlig bussresa då! :P För oss kompisar är saknaden STOR då vi inte får träffa henne på 5 dagar... :( Men som tur finns det telefon! ;P Idag kom hon också igång med halsduken som vi gör på syslöjd, och enligt mig så gick det jättebra för henne, så i bussen skulle hon kanske virka lite... Elin hade dramatiska anfall när Rebecca skulle åka (men mest på skoj då förstås) hon kramade Rebecca jätte länge och tog ett STORT "farväl"! XD Så jag ska försöka ringa Rebecca kanske ikväll, eller så gör jag det först imorgon och då kan jag berätta vad hon gör i Ylläs till er läsare! :)
Nu ska jag uppdatera min blogg lite!
Kram//Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0