hahaaa.

Hejsan!
Kom just på att den 20 december kl.16.51 började jag blogga:)
Nu just har jag ingen blogg lust och nu sk jag också stänga av datorn
och bara göra någonting annat!
Vi firar alltid julen med släckten
och varannat år är vi hemma hos oss och i år ska
vi vara i Malax hos kusinerna;)
Jag tar med kamerna så ni får bilderna nån
gång i mellandagarna!
Nu ska jag visa 2 bilder ja tog just
då jag hada pyntat färdigt.
Om ni tycker att det är mycket så är det för att
jag älskar tomtar och jag samlar typ på dom:)
Förlåt för dålig bildkvalite'e på bilden-->


Mina stjärnor som hänger i fönstret.


Där är några avmina tomtar det är några som inte rymmdes me på bilden.

GOD JUL BLOGGEN!

Kram och julhälsningar Becca<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0