Hejsanhoppsan..!

Hej!
Skolan va helt ok vi sluta 12 å då for jag å Fanne
på Stan å handla julklappar.
Hitta näst allt va ja sku ha, ja va också med Fammo å Faffa
och valde en julklapp:)
Tävlingen igår gick helt okej, jag blev 6 men jag
blev trött så trött de sista varvet så jag tycker
att det skulle ha räckt med 3 varv :) Vi skidade 3.2 km
det var 7 med men jag är nog helt nöjd.
Imårån sluta vi också 12, sköönt och träning på kvällen.
På fredag är det genrep i Solf fasst hela skolan är i Solf
för att alla saker flyttas på fredag.
Så då slutar vi ung.12 också.
Men på Lördag är det ''julfest'' eller
lättare sakt vi går i kyrkan och sedan till lokalin
för att vi Åk 6 ska visa år pjes och sedan får vi betygen
å sen är dej JULLOV!<3
Ikväll kommer Bonde Söker Fru
som komr ända till Fredag :)
Nu ska jag kanske gå och virka
lite på min halsdduk som vi gör i skolan
men man fick ta hem den över jullovet.
Inlägg--> imårån efter skolan!
Ha en skön Onsdagskväll.!

Kram Becca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0