Hemresa för Rebecca

Hej igen! Idag är det hemresan som gäller för Becca (Rebecca). Ungefär kl.13.00 (gissar jag) så var det avfärd från Ylläs eftersom det tar cirka 10 timmar.... Usch vad tråkigt med en sån lång bussresa på själva självständighetsdagen... :P Iallafall hade hon "INTE" haft hemlängtan, så det var ju ett tecken på att dom har haft kul!
Nu ska jag fira självständighetsdagen genom att kolla på balen!
Och det här inlägget tror jag var sista inlägget jag (Fanny) kommer att göra för sedan imorgon är ju Rebecca tillbaka så nu tackar jag för mig och hoppas att ni tycker jag har skött mig bra! :) Om ni vill fortsätta följa min vardag så går ni in på fannee.blogg.se.
Ha det bra! Och tack för att jag fick gästblogga, Becca det var jättetrevligt! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0