Idol!

Hej skolan, helt vanli
så på åk 5:s luciapogram och efter
skolan for jag till Fanny där gjorde vi inte
nå spec. sen kom jag hem , åt
och sedan for jag mamma och syster på lucia till kyrkan
pappa var inte med för han var på ett möte.
Hade me kameran så jag tog några bilder som jag lägger
in imårn på lucia!
Efter Lucia for vi till Lintte (en i min klass)
Hans syster fyllde år igår så vi var på kalas
dit där gjorde vi inte så mkt men vi hade KUL!
Imrn bär de iväg på träning kl.10 och skida
de gillar vi :) Hem kl 12
Och på kvällen firar vi Fammo 70 år <3

Nu ska jag se på idol finalen!



Calle


Erik


Vem tror ni vinner?
Jag har inte så stor skillnad!
Ha en skör fredagskväll! ;)

Kram Becca<3


Kommentarer
Postat av: lina

erik!

2009-12-12 @ 07:40:41
URL: http://liimargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0