Utmaning:)

''Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

                                   Jag blev utmand av http://annakorpisaari.blogg.se/


1.Jag har en massa kläder utspridda i mitt rum.

2.Jag kan alldri sitt i still.

3. Jag sku alldri kuna va utan kameran.

4.Jag säger nästan allti typ:)

5.Jag har alltid ett halsband på mejj.

6.Jag läser allti Vasabladet....:D

7.Jag har alldi bättad sängen:)

8.När jag sover liger ja inte heller i still.

Nu utmanar jag:

Sanna
Madde
Nenni
Velle
Nina
Frida

I da vet ja int va ja ska gör... Hittar väl no på nånting;)

Kram Beecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0