Nenni dagarna:)

Hej!
I torsdags skulle jag och nenni åka och titta på 17 again
men den hade slutat att visas på onsdagen grr...
Men istället kom hon hit och vi cyklade till Åminne och spelade
minigolf! De va rooligt men banorna var ganska svåra...
Men jag vann med 1poäng, sen åt v glass vid campingen!
På fredag var det Nennis kalas,de va jätte roligt:)
Sen då kalaset var slut lämnade jag där och sova över!
På lördag var vi nu bara där ute åså var vi och hämtade hennes
lillebror från en kompis, så att jag skulle se var de bodde:)
Sen for vi till min fammo å faffas villa å kom hem igår det var roligt:)
Så det var min helg nu kommer en bild från minigolfingen:)
I dag ska jag och springa till Vörå 4X600:) Nu ska jag gå hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

He e ju ingen bild där som du skrev!? Hahhha :D

2009-07-21 @ 11:35:59
URL: http://sannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0