Bara sådär en sväng:)

Hej!
I da ha ja vari me pappa till hesa å nå som hette liljendal
och tittat på en traktor vet nu int riktigt vf jag for med men jag
hade ingenting annat att göra så:)
Steg upp 4 och 20 över 4 bar det i väg, vakna då de typ bara
va 1½h kvar så de va skönt... låg på bakbänken och sovde;P
Somsagt ha ja vari ut på ett riktigt äventyr idag har vari till:hesa,liljendal,lovisa,esbo
å då vi for hem stanna vi  vär ideapark va nu bara in ja köpt en vatten
flaskeställning till cykeln på budgetsport:)
Åså åt vi mat där å titta liite testa en jätte fin bikini
men byxorna var för småa, jag köpte bikinin jag har nu där också
förr förra sommaren:)
Men på månda kväll hade jag feber så i går var jag bara inne
och tittade på film:)
Nu ikväll var det terrängcupavslutnig men ja årka int far dit
så mamma tar mitt pris iställe:)
Tror att de blir gonatt ganska så tidigt idag:)
Kram en ganska trött Rebecca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0