Utmanad!

Fyra tv-program jag brukar se:
Let's Dance,Melodifestivalen,Skid€ase,Semestersvenskarna


Fyra saker jag gjorde igår:
Skida,Fota,Va me kompis,så på tv


Fyra saker jag längtar till:
Att far ti Vuokatti,Sommaren,Äkäslegre,Eoslegre


Fyra saker som står på min önskelista:
Bättre kamera,Kläder,Skor,Tjockare lobstervantar^^


Fyra saker jag avskyr:
Fisk,orättvisa människor,krig,falska människor

Fyra saker jag tycker om att göra:
Skida,Friidrotta,Va me kompisar,Fota


Fyra saker jag åt igår:
Klyftpotatis,Bacongrateng,Cheesecake,Grillkorv

He finns väl inga kvar att utman!


I da ha ja vari till slalombacken,
me Sanna he va jätte kuul!
 He va no en massa som man känd!
Åså kila Thomas kompis
Noa å sprätta snö i mitt feis!

Kram Becca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0