Dagens inköp!



Tofflor från Kapphal
Nageldekoration
från Seppälä



Har somsakt varit till Stan idag med Sanna<3
På bilden ser ni vad jag köpte och så mat från Subway!
Nu ska jag gå i bastun med mamma och syster för Pappa
är i ST.Petersbug på en resa.
Sen checka Idol
.
Imåron till Mommo och sen på träning
och sen kommer Sanna och sover över<3
Sen idag fick jag också veta att
ett SKIDLÄGER som jag skulle på
är INHINBERAT p.g.a.
Snö och det kommer heller inte att bli kallt.!
Ja tyckte det var synd men man kan ju inte
göra nånting åt det!

Skolan var helt Ok idag övade bl.a på teatern;)

Fredagskramar Becca<3


Kommentarer
Postat av: michelle

okeej :)

2009-11-20 @ 19:21:49
URL: http://minichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0