Hos Fanny!

Hej!
Nu e ja hos Fanny och vi har läst bloggar och sånt:)
Ja for hit efter skolan!
I skolan öva vi teater och lite sånt
men vad det är för teater tänker jag inte säga för
jag vet att det är isåfall en som läser det här så jag
tänker INT säg:)
Då ja kommer hem vet jag inte vad jag ska göra
men ikväll ska jag till Uf lokalen för dom har filmkväll där
vi ska titta på Night of museum 2 (stavning).
Fanny och jag ska äta lite mellanmål nu och sen
kanske lacka naglarna:)
Kanske tar några nya bilder till min nya header
som jag ska göra nån dag;)



Ha en fortsatt bra dag <3
Kram Becca<3

Kommentarer
Postat av: michelle

sv: haha joo ja va int så begåva på didä namnen ;)

2009-11-14 @ 19:35:36
URL: http://minichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0