Onsdag.

Hej!

Ida va ja hem från skolan för att
ja hadd ganska mycki huvuvärk
eller först jätte mycki å sen
to ja en panadol å gick å
sova igen kl.8 och sov till 5 över 10.
He va jätte skönt, sen bytt ja gardiner
me Mamma och sen åt jag nå och
sen for jag till skolan för att skriva,
musikprov, om ni undrar så var jag inte
sjuk nå mera då bara jätte
sjukt i armen å de värker no ännu.
Imårån far ja no till skolan om ja int
får nå fnatt ikväll eller inatt, och
sen på kvällen blir de powerclub :)
Å på fredag har vi en så kallad
''lilla julsdag'' eller vad man ska säga.
Då ser vi på nån teater som typ 4:ornas flickor
ska ha eller vem de nu e  men ja tror
de va dom.
Sen andra timmen får vi gå runt och dela
ut lillajulskort till de andra klasserna.
Sen tredje kan ja inte säga vad vi ska göra
för det är en hemlis. 
Och fjärde timmen har vi knytkalas och
så tittar vi slutet  på en film som vi håller
på att se den heter Wild Child.
Den är jätte bra den handlar
om en flicka som måste byta skola
och hon hatar den hon flyttar till
och dom är jätte stränga där så hon
försöker vara så dum så att hon får byta tillbaka.
Och hon lyckas nästan men då vill hon stanna kvar
för då har hon fått en massa kompisar och pojkvän
och så är hon ledare för nått skollag.
Men hon saknar ändå sina förra kompisar
och ringer upp den men det värkar
som om dom har glömt bort henne.
Hon tänder också eld på skolan fasst sen kommer
det fram att det var en annan.
Men nu sa jag ganska mycket om den
men inte allt. :)
Nu ska jag läsa lite bloggar
och sen titta på Bonde Söker Fru= bäst!
Blev ett ganska långt å onödigt inlägg  men
grattis till den som årkade läsa det.


Härlig bild:)
-Lulan ja laga upp den för att du sku vila läs de:)

Kram Becca<3

Kommentarer
Postat av: julia

Tack!! <333333

2009-11-27 @ 13:16:55
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en missbrukare, om sveken,misshandeln,förnedringen och andra saker som min familj har fått gå igenom.

http://sandratjulins.blogg.se

2009-11-28 @ 23:23:24
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv : Nä,jag ska int ti ylläs.

2009-11-29 @ 12:13:59
URL: http://jjeessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0