Snabbis:)

Hej!

Skolan va helt ok alltid skönt med teaterövningar
å gy bara 2 vettiga timmar ida:)
Efter skolan fo jag å mamma å köpt nya skidvantar till
Mysports he fanns int storlekar på nå annt ställe!
Ja köpt ett par Evi Sahenbachen (stavning)
och ett par lobster ni som inte vet så är det
ett bar med bara 3 fingrar, låter
lite konstigt men dom är jätte sköna:)
Jag köpte också ett par ONEWAY skatestavar behövde värkligen
det , -Eller hur Madde? :'DD
Imårån slutar vi halv två för att vi är i solf och
övar på teatern som jag skrev om igår:)
Och i gårdagens inlägg blev det jätte
många SEN om man tittar noga:)
Imårån då ja kommer hem packar jag till Ylläs
för dit far jag och Mamma med föreningen på skidläger
på Onsdag, och som idag läser ja på Rella proov som dom andra
ska ha på freda och jag på Onsdag före vi far
vi far halv 1 så jag blir hämtad från skolan lite före tolv
-sköönt<3
´Bilder kommer imrån på vantarna och stavrna om jag hinner
för imårån har jag myckt jag ska hinna med nu just
håller Pappa på att valla mina skidor<3
Det är rikti skiid feelis:)

Nu ska ja gå upp och läsa lite rella och se på TV<3
Ingen bild idag tyvärr jag har bildbrist
men efter ylläs då finns det bilder<

Kram Becca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0