110410

Hej!
Idag har jag rivit tapeter, vi ska tapetsera om systers rum
eller hon ska lättare sakt byta rum. Jag har också varit ute och sprungit och cyklat.
Pärrans kalas var jätte kul och där i slutet kom 3
pojkar dit mittiallt! Min kamera är lite konstig så jag tog typ bara
några foton som inte blev bra men det kan hända att http://fannee.blogg.se
lägger in nå bilder ;)
Men nu tänker jag lägga in några bilder från överraskningen
för vår lärare! Imårån ska jag inte göra något speciellt!
Men nu ska jag gå upp och se på TV!

Klassen, inte så bra bildkvalitte'.Om jag inte sa det så var vi utklädda som ni ser.

Vi hade med foton från när vi var små så då skulle han gissa vem som var vem.

Matti, Fanne å Kim

'
Elin

Där var några av bilderna.
Nu ska jag gå....

Kram Becca<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0