förlåt.

Hej!

Jag vet att jag inte har bloggat på länge
men jag ha bar ainte årkat och hunnit.
Men det har nog inte hänt så mycket heller
jag har varit på träning och tävling och på
PC. Igår kl. 18.00 for jag till Julia
och kom he i dag, det var hennes kalas.
Har nog bilder därifrån så jag får se om jag ladda
upp dem men på www.fannee.blogg.se
finns det några bilder, men kalaset var jätte kul.
Idag skulle det igentligen vara tävling men jag for inte för det va för kallt.
Istället åkte jag till stan med Mamma och köpte ett par nya
jeans, kan kanske visa en bild senare men nu ska jag gå och äta.

Kram Becca <3

Kommentarer
Postat av: lycke

tack<3 :)

med du idag skidtävla?

och ha en bra vändag imr!<3

vi syns<3

2010-02-13 @ 16:36:36
URL: http://lyssiii.blogg.se/
Postat av: Fanne

Tack för länken! ;) <3 Åkte du inte iaf på skidtävlingen? <333

Ha en bra alla <3 dag imorgon!

Kram<33

2010-02-13 @ 20:00:05
URL: http://fannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0