Hopeasompa.

Hej!
Idag var vi till simpsiö med skolan och körde slalom
allt gick super förutom att en pojke fick liften i öga
så han for med ambulans till vasa...
Och jag är jätte känslig för blod och det blödde ut mycket
men jag for upp men en kompis då och efter en stund i liften svimmar jag..
och vaknar upp efter e stund och är jätte yr men far ner och får
något att dricak och sen var det typ bra igen.
Jag har inte gjort så mycket annat denhär veckan, varit på träning m.m
Har också fått ut Geggaprove= 8 Och finska= -8
Nu har jag packat klart för hopaeasompa i Hesa/Vanda
så imårån far vi, det är FM för 13-16 åringar för dom som inte viste.
Lovar att ladda upp bilder från både Åland och Hesa när jag kommer hem.
Ska på begravning imoron också men vems tänker jag inte säga.

Ni får hålla tummarna nu så ses vi när jag kommer hem.

Kram Becca<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0