Pyhä här kommer vi!

Hej!

Imårån klockan halv 5 på moronen far vi till Pyhä.
Men vi ska till Tomteland på vägen dit.
Och kameran ska ju förståss med, jag och Madde
ska fota renarna.  :)
Idag hade vi BYARINKBANDY i ishallen.
Mitt lag CENTRUM blev andra efter TALLBACKEN.
Vi vann alla matcher förutom den sista mot Tallbacken
2-1. Och den traditionella Lärarna mot sexorna matchen
slutade 4-2 till lärarna men vi kämpade ur bra, tack
alla sexor. :) OCh nu önskar jag alla läsare ett underbart skönt
SPORLOV <3
Jag ska fota ur mycki så jag lovar nog att läga int några bilder
då jag kommer hem. Och 13-14 mars ska vi till HESA igen å försök
få HOPEASOMPA skidat.

Kram Becca<3

Kommentarer
Postat av: lyckee

tack,:) men ja lääser ocksåå din blogg;)

vi syns<3

2010-02-28 @ 09:14:22
URL: http://lyssiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0