210110

Hej!

Sen sist jag bloggade har det inte
hänt så mycket.
Bara att jag har varit i skolan och igår var jag
och skidade till Öjberget och på kvällen
for jag till JULIA <3
Vi for ut å spark till parken där va
Lintte å Walle å skrinna sen hämtade vi Matti
också sen for vi hem till henne och sen gick jag hem.
Idag var skolan helt ok.
Och kl. 19.45 ska jag och lyssna när Elin
har sångövning, det ska bli roligt.
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om
så ge mig TIPS TIPS TIPS!
Imårån efter skolan ska ''pulkgänget''
+ några till och pulka till Elin :)
Kommenteraaa.

Kram Becca<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja kommenterar nu bara föratt du skrev e men..

Ja måst kom på nåå ti skriv...

Ähh... ja komm int på nå men du fick iaf en kommentar<3

P.S. Vi måst va nån da .. <333

kram sanna

2010-01-21 @ 18:44:38
URL: http://sannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0