Blogg torka

Hej!

Jag vet jag har inte bloggat på länge
men jag har inte haft nånting att blogga
om heller så det är bull shit.
Igår var jag på Solf parklopp
och jag blev 7 så jag är nog helt nöjd.
Imorgon är det Korsholmscup i Skatila
men då är det klassiskt men jag ska nog
nörsöka göra så gott som jag kan.
På fredag har vi Matte prov så jag håller
på att öva det nu men jag tar en paus och bloggar
istället. Hoppas de går någolunda bra!
Vad tycker ni att jag ska skriva om på
bloggen så at tden blir lite roligare.
Och kommentera det är mycket
roligare om man har en kommentar då man loggar
in på bloggen så jag säger
bara KOMMENTERA.

Tror jag ska gå och fota lite om en stund
så jag kanske laddar upp några bilder :)

Kram Becca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0