DM!

Hej!

Skolan var helt ok idag
och efter skolan for pulkgänget till
Elin och pulkade lite men vi var mässt där
inne, och åt kladdkaka och kollade lite tv.
Nu kom jag just hem från grannen.
Imårn är det DM och jag hoppas att det gå suuper
braa så ni får hålla TUMMARNA!
Alla som läser det här inlägget kommenter
någonting bara. Nu ska vi gå i bastun och sen
se en stund på Let's Dance och sen tar jag
en tidig natt.Min ''meny'' har farit bort och jaa..
Dm förra året i Nedervetil!
 



Alla har nästan lite roliga miner.



Mitt lag där högst upp :)

Hoppaaas det går bra!
Kom ihåg att kommentera som det
stod högre upp i inläget.

Kram en nervös Becca<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

f*n va ful jag e! :oo

hoppas int e blir fö kallt tills i morgon!

2010-01-29 @ 19:45:11
URL: http://twinns.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej, hej <3333

2010-01-31 @ 17:26:33
URL: http://sannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0