En 5 plats!

Hej!

Först imåse tänke jag nog
-ojj ojj he ee no för kallt för
att he ska bli tävling ida men dom hade
skjutit fram den en timme.
Så det blev lite varmare.
Och jag startade och det gick nog
så bra så att jag är nöjd med platsen
men tiden är jag nog inte helt nöjd med.
Så jag blev 5 och Sanna vann - Grattis <3
Jag vill också säga grattis till Madde och Nenni
för deras 2 och 3 platser :)
Och alla andra femmaniter som tog medalj!
Sannas mamma ringde just mig och frågade om
jag ville kolla på Landskapsstafetten med hennes fammilj
efterssom Sanna ska skida men inte jag så det blir
att stiga upp ganska tidigt imårån.
Tar säkert med kameran.
Nu har jag ätit och läst på finskaprov.
Som vi har på onsdag...
Imårån kväll kan jag nog säkert visa bilder
på min pokal som jag fick idag och bilder
från idag och imårån.
Ikväll ska jag säkert se på finalen i Robinsson.
Vem är eran favorit där?
Jag har inte riktigt någon favorit!
Nu ska jag läsa lite bloggar tror jag och jag
borde kanske försöka få tillbaka min ''meny''.
Det här blev ett ganska onödigt inlägg.

Kram Becca<3

Kommentarer
Postat av: Elin

---> Skor --- > Jåå dee uteskor ^^<3

2010-01-31 @ 19:49:59
Postat av: Fanne

SV; Tack! :) <3

2010-02-02 @ 16:48:42
URL: http://fannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0