Landskapsstafetten

Hej!

Klockan 08.20 hämtade Sannas familj upp mig
vid Fladan och vi for till Teuva.
När vi kom dit testade alla sina skidor occh värmde upp.
Kl. 10.30 startade damerna och jag var uppe i skogen
med Sannas Mamma och bror och Maddes Mamma och syster.
Alla skidade jätte bra och Korsholm 1 slutade 2:a och Korsholm 2
8:a Så Grattis till båda lagen och alla etappsegrare!
Sen var de prisutdelning efter en lååång tid.
Sen for jag hem med Maddes familj.
Sen då jag kom hem har jag bara övat på fi prov
och har varit lite på datorn och tittat på tv!
Jag ha inte lagat in bilder från dagens tävling
för det har jag inte hunnit.
De kommer kanske imårån
men några från igår kan vag väl visa.



Jag är den med blommiga byxor.







Har tyvärr inga fler bilder från Dm för akkun tog slut.



Min pokal, lite dålig bild och bakgrund men det får duga.

Nu ska jag se lite på SPORTSPEGELN!

Kram Becca<3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0