Tammerfors på Shopping!

Hej!

Igår var Jag, Mamma och Mommo
till Tammerfors på shopping men jag visste
inte att Mommo skulle komma med
men det var som en överraskning till mig :)
För då vi kom fram efter 2 h tågfärd
gick vi till Stockman och där var vi
i lite över 2h det finns 4 vångingar
men i Helsingfors finns det 7 :)
Sen shoppade vi hela dagen tills kl. 16.30
För tåget skulle åka 17.00 men det var försenat
så det for först 17.14 i Seinääjoki måste
vi byta tåg till ett såndärnt gammalt
skrottåg! När jag kom hem bytte jag
snabbt kläder och ''håsa'' i mig mat
för då skulle jag på kalas till
Felle&Kim Det hade börjat 7 men jag kom lite över 8.
Det var nog helt roligt kalas men först
då jag kom dit lurade dom mig att det bara var Julia
som hade kommit för dom andra gömde
sig på vinden men jag gick ppå det ända tills
Walle började prata uppe på vinden.

Jag shoppade ganska mycket enligt mig
men jag hade fått presentkort till H&M
till julklapp så jag behövde
inte betala så mycket!

Fick hem med mig!

En stickad tröjja--> H&M
En svart bastopp--> H&M
En svart väst --> Stockman, Vera Moda
Utebyxor --> Intersport
Buff--> Intesport en försenad julklapp av Mommo
Skor --> Mekka

Och ni som inte vet vad en buff är
så är det en son som man har
runt halsen när man t.ex skidar.

Jag kan kanske visa några bilder senare
men varför jag inte har bloggat så jätte mycket
är för att mitt virusprogram är slut
så jag får inte vara på min egen dator!

Tjingeling Becca<3


Kommentarer
Postat av: Fanne

Kan du visa mig hur man gör de där med ramarna nån dag?? <33 :)

2010-01-05 @ 19:02:20
URL: http://fannee.blogg.se/
Postat av: frida

sv: jepp, de e hon. Hon har no berätta att hon känner dej:)

2010-01-07 @ 19:18:17
URL: http://fridanorren.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: Tack! Jo de ha ja ;)

2010-01-07 @ 19:57:23
URL: http://twinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0