FYKE

Hej, nu har vi Fyke men vi fick va på datorn och gör va vi vila! :) fun!
Men d e dåligt då facebook int funkar ;(
Efter två timmar fyke har vi musik och då ska vi sjunga singstar.
Sen hissa och två timmar bioligi, vi har fiskförhör.
Hoppas att d går bra! Ikväll har jag "träskisträning" och vi ska ha trappträning!
Jag vet att jag inte har bloggat på länge meen... jag har inte haft inspiartion och ork.
Jag ska väl försöka göra några inlägg iallafall!  Nu är d en vecka  kvar tills vi åker till Ylläs!
Kommer värkligen att bli roligt, att liksom bara gliida fram i dom underbara
spåren. Och vi ska inte glömma våra pulkrace och snöbollskrig m.m.

Nu ska jag surfa runt lite på internet och sen blir d rast! :)
Ha en trevlig dag alla!

p.s. jag undrar om jag ska starta en frågestund, kommentera
vad ni tycker om det! Jag skulle också borda göra en ny header
men jag borde nog gå ut och fota lite först! :)

P&K 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ylläs e bäst!! <33333

Jå du kan no lag en frågestund :DDD <3

2010-11-28 @ 14:36:24
URL: http://sannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0