Fanny Gästbloggar Igen.

Som det står i rubriken så gästbloggar jag åt Rebecca igen eftersom
att det inte verkar gå så bra med hennes bloggning... Hon sa att hon hade börjat blogga igen men
ni såg ju hur det gick med den saken. ^^ Ojoj, den där Rebecca, haha. ♥
Ikväll är hon på träning och imorgon ska jag och Rebecca åka till Jannica efter skolan, ska bli fun som Rebecca brukar säga. ^^
I helgen ska Rebecca vara i Vöro (tror att det är där) på någon "skidtävlings-grej" för hon
ska vara funktioner (hoppas att jag stavade rätt). Så hon kommer inte till skolan på fredag (om jag förstod det rätt).
Smått tråkigt kommer det nog att bli när hon är borta... :( Men det är ju bara 1 dag så jag överlever väl? (;

Rebeccas "look" i måndags:





Jannica och Rebecca hos mig förra fredagen:




Hon älskar att ta "egopics" med min kamera, haha. ^^
(alla bilder är oredigerade)

Kan nog hända att jag gästbloggar här nu och då så att ni ska få lite uppdatering om vad som händer i Beccas liv. Och förhoppningsivs kommer hon igång med sin bloggning om jag hjälper henne på traven lite. ^^

Vi hörs nog snart igen, så fortsätt att läsa Rebeccas blogg, jag ska se till att uppdateringen blir bättre! (:

Ha det bäst allihopa! ♥

//Fanny, www.fannee.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0