Fanny Gästbloggar.

Jepp, nu gästbloggar jag här på Rebeccas blogg igen, ni kanske kommer ihåg att jag brukar göra det då hon är "på resa"...? ;) Iallafall verkar dom ju ha det trevligt där i Vuokatti, igår hade dom -17°c (om jag minns rätt) och dom skulle och åka slalom sist jag "hörde något" av henne. Och dom kommer hem någongång under fredagen (alltså imorgon), så kanske blir det en till gästbloggning av mig eller så inte. Men jag kan ju gästblogga åt henne fastän hon har kommit hem, för det verkar ju som om hon behöver lite hjälp med att komma igång med sin bloggning eftersom att hon inte uppdaterar så mycket ibland.... ;) Hahaha. :D

Det var nog allt jag hade att skriva nu och nog kommer ni att få läsa fler gästbloggsinlägg av mig, så oroa er inte! ;D

(Passar på att slänga in en länkning till min blogg)

Min blogg heter www.fannee.blogg.se om någon av er är intresserad av att läsa den! ;)

Ha det bra allihopa så hörs vi någongång! ♥


(Och tack Becca för att jag får gästblogga här ♥) :)


weheartit.com (hittade massa roliga bilder i Beccas arkiv men personerna som är med på bilderna uppskattar nog inte om jag publicerar dom...) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0